Senec Mountains

3.3km/4,7km/8km

Inštrukcie:

• Stále sme síce len na začiatku, ale opustíme asfalt a prejdeme na nespevnené cesty v mierne kopcovitom teréne.
  • Je to hlavne preto, že pri behu na asfalte zaťažujete tie isté svaly a šlachy a pri dlhodobejšej záťaži môže dochádzať k zraneniam.
  • Keďže ideme do kopcov, trochu sme skrátili dĺžku trás pre začiatočníkov a pokročilých.
  • Pri tomto behu skúste držať tepy v Zóne 3, krátkodobo môžete ísť aj na spodnú hranicu Zóny 4. Bude to ťažšie ale ak sa Vám to nepodarí, nevadí.

Začiatočníci:

• Pre Vás je prioritne určená krátka trasa s dĺžkou 3.3 km.
  • Skúste ju prejsť aspoň 1 krát.
  • Stúpania skúste bežať aj keď veľmi pomaly a ak si potrebujete oddýchnuť, radšej si oddýchnite kráčaním na klesaniach.
  • Ak by sa Vám krátka trasa zdala byť ľahká, môžete si skúsiť odbehnúť ešte strednú, určenú pre pokročilých.

Pokročilí:

• Pre Vás je určená dlhá trasa s dĺžkou 4,7 km.
  • Skúste ju odbehnúť 2 krát v rôzne dni.
  • Druhý krát si môžete odbehnúť alternatívne krátku trasu určenú pre začiatočníkov.

Experti:

• Odbehnite si kombináciu krátkej a dlhej trasy za sebou. Spolu je to 8km.
  • Je jedno, ktorú odbehnete prvú. Je to na Vás.
  • Ak by sa Vám chcelo, kľudne si v iný deň odbehnite opačnú kombináciu alebo len samostatne dlhú trasu.

Krátka trasa – 3.3 km

Linka na Strava Route 2a – toto viete použiť na navigáciu pomocou Strava aplikácie alebo nahrať do hodiniek GPX.

Leader Board na Strava Segment Route 2a – tu si viete pozrieť ako ste na tom v porovnaní s ostatnými.

Dlhá trasa – 4,7 km

Linka na Strava Route 2b – toto viete použiť na navigáciu pomocou Strava aplikácie alebo nahrať do hodiniek GPX.

Leader Board na Strava Segment Route 2b – tu si viete pozrieť ako ste na tom v porovnaní s ostatnými.

Popis trás
Začína sa aj končí pri Štifte, na križovatke ulíc Vinohradnícka a Robotnícka. Ak tam pôjdete autom, môžete si ho odparkovať na šotolinovom parkovisku pred Zelovocom Kiss. Trasa je označená šípkami a nápisom R2.

Na konci Vinohradníckej bežíte po poľnej ceste vpravo hore na kopec.

Hore na kopci odbočíte vľavo.

Po chvíli sa dostanete k betónovému plotu, kde odbočíte do prava a bežíte cca. 400-500m po poľnej ceste.

Na konci poľnej cesty vybehnete na asfaltovú cestu a bežíte po nej rovno dole.

Asi v polovici cesty odbočíte pri značke „Hlavná cesta“ do ľava cez otvorenú bránu do vnútra jablkového sadu.

Bežíte po ceste až sa dostanete k rozdeľovníku na krátku a dlhú trasu.

Krátka trasa pokračuje rovno po šotolinovej ceste.

Dlhá trasa

Dlhá trasa odbočí do prava. Beží sa dole kopcom po trávatej ceste sadom. Pozor, na ceste sú konáre. Bežíte až dole k plotu, kde odbočíte opäť vpravo.

Bežíte popri plote, ktorý vedie vedľa hlavnej cesty. Uvidíte tri billboardy. Za posledným odbočíte vpravo a bežíte hore kopcom po trávnatej ceste sadom (nevybiehajte na asfaltku).

Cesta Vás privedie späť na asfaltku a bežíte po nej opäť rovno, kde sa napojíte na zvyšok trasy.

Krátka aj dlhá trasa.

Bežíte až po prvý dom, kde je vedľa cesty modrá rúra, pred ktorou odbočíte vľavo a bežíte po poľnej ceste.

Poľnou cestou sa dostanete späť na cestu, ktorou ste bežali predtým. Odbočíte do prava späť k pozemku s betónovým múrom.

Za ním odbočíte do prava a na kruhovom objazde bežíte dole Robotníckou ulicou. Dávajte pozor, je rozkopaná, cez deň sa tam pracuje a je tam dosť veľká premávka.

Na konci Robotníckej ulice sa dostanete do cieľa, teda na začiatok trasy.